Tapahtuma ei ole enää voimassa.

Whatsapp ja omnikanavaisuus – asiakaskohtaamisen tulevaisuus

Vaala | Freshdesk webinaari

Kiinnostaako ilmainen seminaariluento asiakaspalvelun tehokkuuden parantamisesta? Luennoitsija Joonas Jukkara Seoseonilta (https://seoseon.fi) pitää omnikanavaisesta asiakaspalvelusta ilmaisen webseminaarin 12.9.2019.

Yrityksillä on monia kanavia asiakaskontakteihin (some, puhelin, e-mail, chat...) . Kaikkien näiden tapojen hallinnointi voi olla hankala ja resursseja käyttävä prosessi. Silloin pitää hyödyntää omnikanavaista asiakaspalveluprotokollaa asiakkaan tyytyväisyyden maksimoimiseksi.

MIKÄ OMNIKANAVAISUUS?

Omnikanavaisuus optimoi eri viestintätapojen mukana tulevan tiedon keskenään, jolloin yrityksen on paljon helpompi käyttää aikaansa tehokkaasti asiakaspalvelussa. Luennon työvälineinä käytetään Whatsappia ja yritystyökalu Freshdeskia.

SEMINAARIN SISÄLTÖ

Seminaarin sisältö pääpiirteittäin:
- Omnikanavaisuus asiakaskontakteissa ja sen tulevaisuus.
- Miten parantaa yrityksen toimintaa omnikanavaisuutta hyödyntäen.
- Miten integroit sen yritykseesi.
- Vastauksia osallistujien kysymyksiin.

Seminaari tapahtuu 12.9.2019 klo 14:00, muistakaa ilmoittautua ajoissa! Lisäkysymykset seminaaria koskien Joonas Jukkaralle osoiteessa info at seoseon.com tai https://projektinhallinta.info

Ilmoittautuminen: https://freshdesk.com/fi/webinars/whatsapp-ja-omnikanavaisuus

Tapahtuma-ajat: 

  • to 12.9. klo 14–15

Tapahtumapaikka: 

Tapahtuman lisätiedot: